Centrální jídelna - pravidla9. 6. 2022
Vážení klienti,
na základě opakovaného upozornění na nedodržování pravidel při odebírání stravy
v centrální jídelně bychom Vám tímto rádi opětovně připomněli provozní pokyny a
Vnitřní řád lázní a současně tím i požádali o jejich dodržování.
Vstupem do areálu Léčebných lázní Lázně Kynžvart vyjadřujete svůj souhlas s
dodržováním provozních pokynů (i pravidel centrální jídelny).
Je přísně zakázáno vynášení jídla i nápojů mimo prostory centrální jídelny
- Strava v režimu plné penze se vydává v určenou dobu v centrální jídelně, kterou je nutné dodržovat.
- Doprovod s dětským klientem zaujímají místo, které je jim určeno personálem jídelny, stravu poskytuje
svému dítěti osobně přinesením ke stolu.
- Je nutné dodržovat pravidla slušného chování.
- LLLK si vyhrazuje právo vymezené podmínky a pravidla jakkoliv a kdykoliv měnit.
Host je povinen dodržovat stanovená pravidla a pokyny. V případě dalšího porušování lze pobyt ukončit z důvodu
hrubého porušení Vnitřního řádu LLLK. Zbývající pobyt je nutné pak doplatit formou stornopoplatku za neobsazené
lůžko a chování doprovodu bude oznámeno příslušné zdravotní pojišťovně klienta.
Našim cílem je poskytovat služby vždy k maximální spokojenosti všech našich klientů. Pokud by však přesto nastala
situace, na kterou chcete reagovat stížností, reklamací či jakýmkoli jiným podnětem, rádi přijmeme Vaši stížnost,
připomínky či jiné požadavky. Reklamaci nebo stížnost prosím podejte na místě do přijímací kanceláře nebo máte
možnost sjednání schůzky s obchodním oddělením organizace (cerovska@lazne-kynzvart.cz/607 013 739) popřípadě
vedením organizace. Lze písemně na e-mail: nebo telefonicky u asistentky vedení organizace (354 672 117 /bendova@lazne-kynzvart.cz),
která postoupí Váš požadavek a oznámí Vám termín schůzky.
Děkujeme za pochopení našeho sdělení a přejeme příjemný léčebný pobyt.
Vedení organizace
Léčebné lázně Lázně Kynžvart
na základě opakovaného upozornění na nedodržování pravidel při odebírání stravy
v centrální jídelně bychom Vám tímto rádi opětovně připomněli provozní pokyny a
Vnitřní řád lázní a současně tím i požádali o jejich dodržování.
Vstupem do areálu Léčebných lázní Lázně Kynžvart vyjadřujete svůj souhlas s
dodržováním provozních pokynů (i pravidel centrální jídelny).
Je přísně zakázáno vynášení jídla i nápojů mimo prostory centrální jídelny
- Strava v režimu plné penze se vydává v určenou dobu v centrální jídelně, kterou je nutné dodržovat.
- Doprovod s dětským klientem zaujímají místo, které je jim určeno personálem jídelny, stravu poskytuje
svému dítěti osobně přinesením ke stolu.
- Je nutné dodržovat pravidla slušného chování.
- LLLK si vyhrazuje právo vymezené podmínky a pravidla jakkoliv a kdykoliv měnit.
Host je povinen dodržovat stanovená pravidla a pokyny. V případě dalšího porušování lze pobyt ukončit z důvodu
hrubého porušení Vnitřního řádu LLLK. Zbývající pobyt je nutné pak doplatit formou stornopoplatku za neobsazené
lůžko a chování doprovodu bude oznámeno příslušné zdravotní pojišťovně klienta.
Našim cílem je poskytovat služby vždy k maximální spokojenosti všech našich klientů. Pokud by však přesto nastala
situace, na kterou chcete reagovat stížností, reklamací či jakýmkoli jiným podnětem, rádi přijmeme Vaši stížnost,
připomínky či jiné požadavky. Reklamaci nebo stížnost prosím podejte na místě do přijímací kanceláře nebo máte
možnost sjednání schůzky s obchodním oddělením organizace (cerovska@lazne-kynzvart.cz/607 013 739) popřípadě
vedením organizace. Lze písemně na e-mail: nebo telefonicky u asistentky vedení organizace (354 672 117 /bendova@lazne-kynzvart.cz),
která postoupí Váš požadavek a oznámí Vám termín schůzky.
Děkujeme za pochopení našeho sdělení a přejeme příjemný léčebný pobyt.
Vedení organizace
Léčebné lázně Lázně Kynžvart