Otázky a odpovědi

Co má mít pacient s sebou ?

Seznam doporučovaného oblečení naleznete zde >>

Kdo mi vystaví "neschopenku" na dobu pobytu?

Na vyžádání vystaví "neschopenku" staniční sestra na příslušném lázeňském domě, kde budete ubytováni. Doručení "neschopenky" zaměstnavateli je již ve vaší kompetenci.

Kdo má nárok na "neschopenku"?

"Neschopenka" bude vystavena pouze pacientům v léčbě a doprovodným osobám, jejichž pobyt hradí zdravotní pojišťovna.

Jsou pokoje vybavené ručníky a povlečením?

Ano, povlečení i ručníky jsou součástí vybavení pokojů a pravidelně se vyměňují. Pokud však budete navštěvovat bazén ještě mimo léčebný plán , doporučujeme přivézt si pro tento účel ručník vlastní.

Je každá maminka sama s dítětem na pokoji?

Ano, každá maminka má se svým dítětem (svými dětmi) samostatný pokoj. Většina pokojů je vybavena přistýlkou pro umožnění návštěvy rodinného příslušníka za vaši úhradu dle platného ceníku. Na vyžádání je možné pokoj vybavit dětskou postýlkou jak pro dítě v léčbě, tak pro vašeho hosta.

Je na lázeňském domě kuchyňka?

Kuchyňka je přístupná pouze personálu k přípravě a výdeji stravy. V jídelně každého lázeňského domu je klientům k dispozici varná konvice, mikrovlnná trouba a lednička. K zajištění pitného režimu zde naleznete minerální pramen i čaj.

Přišel mi zvací dopis na lázeňský pobyt, ale nástupu mi brání nemoc nebo nemoc dítěte nastupujícího léčbu. Jak postupovat?

Bez odkladu kontaktujte recepci Léčebných lázní Lázně Kynžvart. Bude s vámi domluven další postup individuálně. Vždy je však nutné doložení potvrzení od ošetřujícího lékaře o vašem (příp. dítěte) onemocnění. Může být s vámi domluven náhradní termín (samozřejmě v rámci platnosti Návrhu na lázeňskou péči a kapacitních možností našich lázní). Pobyt může být i stornován, v tomto případě bez sankcí.

Přišel mi zvací dopis na lázeňský pobyt, ale nechci nastoupit. Jak postupovat?

Neprodleně pobyt písemně vypovědět s uvedením důvodů, proč nehodláte nastoupit na léčbu. Pokud pobyt písemně nevypovíte, budou vám účtovány storno poplatky dle platného ceníku.

Jak udělat rezervaci léčebného pobytu?

Podrobný popis naleznete na stránce "Jak se dostat na léčbu".

Jaké konkrétní diety v rámci „jiných nespecifikovaných diet“ poskytujete?

Poskytujeme následující diety pacientům v léčbě, příp. doprovodům:
jaterní, šetřící, redukční, nízkobílkovinnou a antisklerotickou. Za stejný příplatek jako jiné nespecifické diety je možné poskytnout i vegetariánskou stravu.
Výše příplatku je uvedena v Ceníku poskytovaných služeb.